24. november 2011

Henriette Engel Hansen: Vejret er godt, træningen hård og selskabet fantastisk!

Henriette Engel Hansen glæder sig over sin nye båd i Florida.

Henriette Engel Hansen har siden starten af hendes træningslejr i Florida roet i en gammel og uvant båd, og det har skabt lidt problemer med ryggen. Efter mange dages venten er problemet omsider løst.

- Den nye båd skulle være afsendt fra Slovakiet og være fremme i Florida for 10 dage siden, men alt muligt gik galt i forsendelsen, fortæller hun.

- Jeg har desværre siden i mandags haft rigtig mange problemer med min ryg. Det går ok, når jeg først er varm. Men om morgenen kan jeg knapt komme ud af sengen. Så det bliver så godt at komme over i den nye båd, fortæller Henriette Engel Hansen.

Båden ankom i går og to andre danske roere, Torben Thomsen og Nicolaj Blach, gav en hånd med ved udpakningen fra den store transportkasse.

- Træningen går fint, jeg begynder at kunne mærke de tre til fire daglige træningspas herovre nu. Jeg har da ihvertfald fået en morfar både i mandags og igår, siger hun.

- Der er bestemt ikke grund til at klage, vejret er godt, træningen hård og selskabet fantastisk, fortæller Henriette Engel Hansen fra Florida.